Direct aan de slag
Waar wil je aan werken
/>
Doe inspiratie op
Hulp nodig?
oplossingen vanuit customer journey

Bekendheid

De relatie tussen jou en je klanten bij de eerste kennismaken: Google, advertenties of social media.

Maar hoe groot is de kans dat nieuwe klanten je tegenkomen? Hoe actief ben je op het web? En hoe goed is je eerste indruk?

Overwegen

De klant heeft je gevonden. Prikkelt je website genoeg om verder te kijken? Gebruik je die eerste seconden om de bezoeker te pakken? Is je belangrijkste boodschap direct duidelijk?

Vergelijken

Je hebt de aandacht. Er wordt zelfs overwogen om klant te worden. Maar hoe doe jij het ten opzichte van de concurentie? Zijn je onderscheidende punten duidelijk? Is alle informatie beschikbaar en makkelijk te lezen? Schep je het juiste vertrouwen?

Klant worden

We zijn er uit, de bezoeker wil jouw klant worden. Maar hoe eenvoudig is dat? Hoe prettig en eenvoudig is de laatste stap om te zetten? Stel je geen vragen die klanten mogelijk weer afschrikken? Kan er online betaald worden en zoja is er genoeg vertrouwen dit te doen?

Eerste ervaring

Altijd een spannend moment: de klant kan niet meer terug. Hoe is die eerste ervaring bij jouw website? Wat is de toon van de eerste mails? Hoe lang duurt het eerste contact? Voelt dit contact ook persoonlijk genoeg? Is het duidelijk wat de vervolgstappen nu zullen zijn?

Klanten behouden

Bestaande klanten zijn goud waard. Maar merken ze dat ook bij jou? Hoe vaak horen ze van je? In hoeverre sluit die boodschap aan bij eerdere ervaringen? Weet je ze keer op keer te overtuigen dat je voor blijft op de concurentie? Weten ze na 2 jaar nog steeds waar je voor staat?

Ambassadeurs

Een tevreden klant is goed, een enthousiaste klant die het van de daken schreeuwt nog veel beter. In hoeverre geef jij je grootste fans de kans jouw boodschap te delen? Hoe makkelijk kom jij met hen in contact en visa versa? Merken zij dat je net zo blij met hen bent als zij met jou?